HR max:160 ( 87%)
HR avg:123 ( 67%)

Trasa z defektami

Poniedziałek, 8 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 4

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Niemcz - Żołędowo - Nekla - Kotomierz - Sienno - Dobrcz - Trzeciewiec - Kozielec - Trzęsacz - Włóki - Gądecz - Strzelce Górne - Aleksandrowo - Żołędowo - Maksymilianowo - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Miała być dłuższa trasa, ale niespodzianki w postaci dwóch złapanych gum na trasie mocno mnie ograniczyły. Gumy złapałem z tyłu z odstępie godzinnym. Do domu dojechałem chyba po siódmym dopompowaniu koła.

HZ - 70%
FZ - 27%
PZ - 3%
cad - 84
Kategoria 50-100 km, Focus

Keto
| 21:52 sobota, 13 lipca 2013 | linkuj Jarek to jest moja trzecia guma w Focusie w tym roku. Jak na takie wycieniowane opony to chyba niezły wynik.
| 21:51 sobota, 13 lipca 2013 | linkuj Alex też czytałem ten opis Wilka. Ja wolę nie ryzykować uszkodzenia obręczy.
jarmik
| 12:49 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj przypomnij mi Krzysztof, czy te nowe oponki mają jakieś wkładki ? Musialeś wjechać w jakiś ostry asphalt-syf. Ale sporo masz tych gumek :(

A propos mój sąsiad jak się okazało ternował kiedyś na szosówkach w mdku... a drugi - policjant znakował mi expa wczoraj, świat jest mały...
alex
| 11:19 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Jakiś czas temu czytałem na blogu Wilka, że da się jeździć z przebitym kołem spokojnie po kilkadziesiąt km i wcale nie niszczy to opony ani dętki. Uważać jedynie należy na nierówności aby nie wgiąć obręczy. Co do jazdy to chyba 20km/h i uważać na zakrętach.