avatar Blog rowerowy prowadzi Keto z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 163364.80 km Jeżdżę z prędkością średnią 25.63 km/h Więcej o mnie.

Maj, 2010

Deszczowe rowerowanie

Niedziela, 30 maja 2010 · dodano: 30.05.2010 | Komentarze 1

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Jarużyn - Hutna Wieś - Włóki - Trzęsacz - Chełmszczonka - Trzęsacz - Kozielec - Trzeciewiec - Dobrcz - Kotomierz - Nekla - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Kompletnie cała trasa w ulewnym deszczu. Po jakimś czasie było już mi obojętne czy jestem mokry czy też nie. Nie było tak zimno więc jechało się w miarę dobrze. Oczywiście motywacji dodawał Jarek z którym jechałem wspólnie. Jazda w taką pogodę to też nowe doświadczenia.

Wszechobecna woda, z dołu, z góry. © ketoketo

Świekatowo

Sobota, 29 maja 2010 · dodano: 29.05.2010 | Komentarze 0

Trasa: Bydgoszcz - Żołędowo - Kotomierz - Wudzyn - Serock - Świekatowo - Tuszyny - Łowin - Pruszcz - Niewieścin - Kusowo - Osielsko - Niemcz - Bydgoszcz

Na trasie spotkałem samych kolarzy, żadnego trekkingowca (co z Wami ?). Po drodze podpiąłem się pod grupkę trzech kolarzy zaawansowanych wiekiem z brzuchami piwnymi. Trochę pociągnęliśmy wspólnie ale chłopaki nie dali rady i odbili w swoim kierunku. Szkoda. Za to dalej dojechali do mnie młodzicy na kolarkach i to ja próbowałem dotrzymać im tempa. Ale utrzymać 35 km/h przez parę ładnych wspólnych kilometrów nie było łatwo i to ja musiałem odpuścić. Mają chłopaki parę w nogach. Chyba czas przesiąść się na szosówkę.

Chwila odpoczynku w trasie © ketoketo

Deszczowy duet

Czwartek, 27 maja 2010 · dodano: 27.05.2010 | Komentarze 1

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Samociążek - Koronowo - Karolewo - Sienno - Kotomierz - Nekla - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Trasę zrobiłem wspólnie z Jarkiem i gdyby nie jego motywacja nic nie wyszłoby z dzisiejszego bikowania. Od początku trasy padało, a w dalszej części wręcz lało jak z cebra. Za to w ramach atrakcji po drodze spotkaliśmy ciekawy sklep-serwis rowerowy.

Glob i jego starszy brat ??? © ketoketo

Wielka woda

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 1

Trasa: Bydgoszcz - Niemcz - Żołędowo - Kotomierz - Dobrcz - Trzeciewiec - Trzęsacz - Strzelce Dolne - Trzęsacz - Włóki - Hutna Wieś - Jarużyn - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Początek trasy do Myślęcinka "zrobiłem" z Łukim. Dalej pojechałem sam. Trasa przebiegała szybko i bezproblemowo. Wszystko zmieniło się w okolicach Strzelec Dolnych. Jadąc z górki w Trzęsaczu widziałem ogromne rozlewiska Wisły po przejściu fali powodziowej. Woda podchodziła po samej ulicy, aż tu nagle ...

Niespodzianka na drodze, ciekawe co jest dalej. © ketoketo

Pomimo zakazu pokusiłem się o dalszą jazdę i po chwili moim oczom ukazał się taki widok.

Dalej już nie pojadę. © ketoketo

Nie było innego wyjścia jak zawrócić. Po drodze mijałem dziwny drogowskaz.

"Może to miejsce przyciąga złe moce" © ketoketo

Rajd Galerii Pomorskiej

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 23.05.2010 | Komentarze 1

Trasa Rajdu Rowerowego Galerii Pomorskiej wiodła ulicami Bydgoszczy do Myślęcinka. Tempo jazdy było wybitnie rekreacyjne, takie aby dała radę cała grupa ponad 500 rowerzystów w wieku od 5 do prawie 80-ciu lat.
Zabawa była przednia.
Chwila przed startem © ketoketo

Zbiórka rowerzystów przed rajdem © ketoketo

Wypad z synem

Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 22.05.2010 | Komentarze 1

Trasa głównie po leśnych ścieżkach i duktach wokół Myślęcinka razem z Łukaszem. Dawał radę wyśmienicie pomimo, że na codzień jeździ na zupełnie innym typie roweru (nie trekking).

Krótkie kręcenie

Niedziela, 16 maja 2010 · dodano: 16.05.2010 | Komentarze 1

Trasa po okolicznych lasach bydgoskich pomiędzy Fordonem a Myślęcinkiem. Z założenia wyjazd miał być znacznie dłuższy ale bardzo silny wiatr przez większość trasy skutecznie pokrzyżował mi plany. Na otwartych przestrzeniach szosy tak wiało, że nie mogłem ukręcić korbami. Dlatego ile się dało to uciekałem w lasy. Ostatecznie moja motywacja spadła do zera i nie dałem rady dalej bikować. Dalszą jazdę sobie odpuściłem.

Północna pętla Bydgoszczy

Niedziela, 9 maja 2010 · dodano: 09.05.2010 | Komentarze 1

Trasa: Bydgoszcz - ul. Koronowska - Bożenkowo - Samociążek - Koronowo - Karolewo - Kotomierz - Sienno - Trzeciewiec - Kusowo - Żołędowo - Jarużyn - Strzelce Górne - Gądecz - Hutna Wieś - Włóki - Trzęsacz - Chełmszczonka - Strzelce Dolne - Fordon - Bydgoszcz

Z centrum Bydgoszczy ul. Koronowską łatwo przedostałem się nową ścieżką rowerową (nową ? bo wcześniej nią nie jechałem). Dalej przyjemnie jechało się wśród lasów i nawet ruch był niewielki. W Samociążku spotkałem kolarza - emeryta, z którym jechałem prawie do Karolewa. Po drodze Pan opowiadał mi, że w latach 60-tych trenował wyczynowo kolarstwo i był w kadrze Polski !!! Pomino zaawansowanego wieku trzymał dzielnie tempo w okolicach 26 km/h. Twierdził, że nadal codziennie wsiada na szosówkę i jeździ po okolicy.
W Żołędowie krótki postój w oczekiwaniu na kolegę i stamtąd razem pojechaliśmy w dalszą trasę aż do samego domu.
Dzięki za wspólny przejazd i wiatru w plecy oraz zero gum na jutrzejszej trasie.

Spotkanie na bikowe szczęście © ketoketo

Śladami Jarmika

Sobota, 8 maja 2010 · dodano: 08.05.2010 | Komentarze 1

Trasa: Bydgoszcz - Niemcz - Żołędowo - Bożenkowo - Szczutki - Osówiec - Wojnowo -Trzemiętowo - Słupowo - Mrocza - Kosowo - Chrząstowo - Nakło - Występ - Potulice - Łochowo - Lisi Ogon - Bydgoszcz

Trasę "Mrocznej Mroczy" miałem robić 2 tyg. temu z kolegą Jarmikiem, ale mnie wtedy zachciało się Kociewia. No to teraz ruszyłem sam na szlak.
Jako, że cała trasa miała być po szosie to napompowałem moje Marathony XR do 6,5 barów tył i 6 barów przód. Początkowo po dobrej nawierzchni jechało się rewelacyjnie szybko. Ale jak pojawiły się dziury i nierówności to tak trzęsło, że nie dało się dalej jechać i musiałem spuścić powietrza.
Na trasie spotkałem jadących w grupie trzech sakwiarzy z pełnym ekwipunkiem i charakterystycznymi czerwonymi Ortliebami (wow !!!). Jechało się bardzo dobrze, pogoda wręcz wymarzona na wypad. Nawet wiatr nie był zbyt silny.
Będąc w Mroczy jakoś nic "mrocznego" nie zauważyłem ... może kolega jechał po wczorajszym sake ?
Dojechałem do Nakła i tu zgubiłem ślad opon Schwalbe Jarmika ... Nie chciałem wracać ruchliwą trasą Bydgoszcz - Piła dlatego w Nakle odbiłem na Potulice. Alternatywną drogą jechało się rewelacyjnie, dobra nawierzchnia i mały ruch. A do tego brak fotoradarów, no to można było pośmigać. Najgorszy odcinek trasy to sam wjazd z Lisiego Ogona do centrum Bydgoszcz, dziury, dziury i jeszcze raz dziury. Ale do domu dotarłem.
I tak pękła kolejna setka w tym sezonie.

Glob ... w tak pięknych okolicznościach przyrody. © ketoketo

Z gościnnym występem w Występie © ketoketo

Nad kanałem już prawie w domu © ketoketo

Po pracy

Środa, 5 maja 2010 · dodano: 05.05.2010 | Komentarze 1

Trasa: Bydgoszcz - Niemcz - Kotomierz - Dobrcz - Borówno - Strzelce Górne - Jarużyn - Żołędowo - Niemcz - Myślęcinek - Bydgoszcz