HR max:167 ( 91%)
HR avg:134 ( 73%)

Nieskończeni szosowcy

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 0

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Nekla - Kotomierz - Wudzyn - Serock - Świekatowo - Rykowisko - Krupocin - Bramka - Przysiersk - Terespol Pomorski - Świecie - Dworzysko - Luszkowo - Niewieścin - Zawada - Trzeciewiec - Kozielec - Włóki - Gądecz - Strzelce Górne - Jarużyn - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Nareszcie porządna pogoda wiosenna. Chociaż jak wyjeżdżałem rano było tylko 9 stopni Celsjusza. Poza miastem spotkałem kilka grupek ustawek szosowców. Tak piękna pogoda wywiała z domu wszystkich na rowery. W poszukiwaniu dobrej jakości asfaltu droga zawiodła mnie w kierunku Świekatowa. Na bocznych drogach zupełnie pusto. Jedynie na trasie Chojnice - Świecie - Bydgoszcz panował niewielki ruch. To właśnie na tym odcinku spotkałem dwa razy dosłownie całe peletony kolarz amatorów!

HZ - 29%
FZ - 65%
PZ - 6%
cad - 87

Chwila na wykonanie telefonu do kolegi szosowca © ketoketo