HR max:174 ( 95%)
Kalorie: 1926 kcal

Załamanie pogody

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 1

Trasa: Bydgoszcz - Lisi Ogon - Łochowo - Gorzeń - Potulice - Występ - Nakło - Lubaszcz - Sadki - Mrozowo - Ruda - Wyrzysk - Dobrzyniewo – Falmierowo – Szczerbin - Łobżenica

HZ - 10%
FZ - 36%
PZ - 54%
cad - 91

Cała trasa do Wyrzyska pod silny, zachodni i południowo - zachodni wiatr. Namęczyłem się strasznie. Pogody ducha na trasie dodawało piękne słońce. Nic nie zapowiadało zmiany pogody. Od Wyrzyska odbijam w kierunku Łobżenicy i tutaj wiatr już wyraźnie pomaga. Już wszystko zaczęło się dobrze układać, gdyby nie nadciągające ołowiane chmury. Wiatr nabrał na sile i za chwilę ściana deszczu, którą dodatkowo spotęgował padający grad. Nic nie dało oczekiwanie na przydrożnych przystankach. Deszcz nie przestawał padać, jedynie zmieniało się jego natężenie. W takiej sytuacji trasa do Bydgoszczy stanęła pod znakiem zapytania. Postanowiłem zakończyć wycieczkę i po telefonie do szwagierki czekałam już na zdjęcie mnie z trasy i powrót samochodem do pobliskiej rodziny. Szkoda gadać.

W pięknych okolicznościach przyrody, jeszcze przed gwałtownym załamaniem pogody. © ketoketo