Pechowy początek

Sobota, 6 kwietnia 2013 · dodano: 06.04.2013 | Komentarze 2

Trasa: Bydgoszcz – Osielsko – Żołędowo – Nekla – Kotomierz – Sienno – Zawada – Niewieścin – Trzeciewiec – Kozielec – Trzęsacz – Włóki – Gądecz – Strzelce Górne – Aleksandrowo – Żołędowo – Osielsko – Bydgoszcz

Dzisiejszy wyjazd rozpocząłem Focusem (jeszcze na starych częściach). Dosłownie po kilometrze od domu złapałem gumę w tylnym kole. Odechciało mi się zmieniać dętkę i wziąłem na trasę Globa. Po pechowym początku plany wyjazdowe zawaliły się i postanowiłem pojechać standardową trasą kotomierską.

Keto
| 20:32 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Jechałem na starych oponach w Focusie. Są już mocno zjechane i stąd ta guma. Nowe opony z kołami zakładam w przyszłym tygodniu wraz z nowym kompletnym napędem.
jarmik
| 20:06 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj masz przecież jeszcze Meteora :). opony nowe... faktycznie pech i żaden wóz techniczny niestety nie jeździ za nami. dziś z jazzem co widzieliśmy bruk to wyobrażalismy sobie focusa na nim, takie polskie bydgoszcz-Roubaix

nie poddawaj się, maratony czekają , a może dętki samoklejkące?