Idzie wiosna

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 02.03.2013 | Komentarze 2

Trasa: Bydgoszcz – Łochowo – Gorzeń - Potulice – Występ - Nakło – Kosowo - Mrocza – Ostrowo - Samsieczno – Gliszcz – Gogolin – Salno – Więzowno – Koronowo - Karolewo – Kotomierz – Nekla – Żołędowo – Niemcz – Bydgoszcz

Nareszcie wiosenna pogoda, pełen optymizm. Początkowo rankiem było dość chłodno, ale temperatura szybko zaczęła rosnąć. Zaraz za Bydgoszczą zorientowałem się, że wysiadły mi baterie w Garminie (oczywiście zapasowych nie zabrałem) i śladu trasy nie będzie. Trudno, nie będę już wracał. Na odcinku do Nakła przez Potulice spotkałem całe mnóstwo rowerzystów. Dwójka młodych chłopaczków spotkanych po drodze nabrała ochoty do ścigania się ze mną. Kiedy po dłuższym odcinku w końcu mnie wyprzedzili mieli chyba z tego wielką frajdę co objawiło się wyzwaniem mnie od frajerów :) W Nakle straszny ruch, aż ciężko było przejechać – chyba akurat pora zakupów. Za Mroczą zjeżdżam na boczne drogi, które o dziwo są bardzo zapiaszczone. To niechlubna pozostałość nieposprzątanych dróg po zimie. Do Koronowa jadę pod wiatr, który wyraźnie wychładza, ale rozgrzany jazdą nie odczuwam dyskomfortu.
Bardzo udana trasa i to pierwsza dłuższa w tym roku.

alex
| 00:19 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Ciekawe czy chlopaczki byliby tacy cwani jakbys smigal Focusem. Ogolnie zenada, mawia sie, ze idiotow jest niewielu, ale sa tak sprytnie rozstawieni, ze spotykamy ich na kazdym kroku.
1976jazz | 21:25 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Rzadziej wybierany przez Ciebie kierunek (zatłoczone Nakło w sobotnie przedpołudnie to znany mi motyw). Słoneczna pogoda spowodowała znaczne ożywienie wśród bikerów (spotkałem bodajże ośmiu).