Morsk

Sobota, 3 listopada 2012 · dodano: 03.11.2012 | Komentarze 3

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Niwy - Kusowo - Trzeciewiec - Niewieścin - Luszkowo - Dworzysko - Świecie - Morsk - powrót tą sama drogą

Na trasie dawał znać silny wiatr, który próbował mnie pokonać. Było ciężko, ale jechać się dało.
"Pozdrowienia" dla pieprzonego kierowcy VW Golfa, który na skrzyżowaniu Chodkiewicza i Ogińskiego wymusił mi bezczelnie pierwszeństwo. Tylko moja przytomna reakcja uchroniła mnie od wypadku. Kierowca nawet nie próbował hamować. To było na koniec wycieczki i do domu brakowało mi niecały kilometr.
Kategoria Focus, 50-100 km

jarmik
| 16:41 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Ja wczoraj w niemczu jechałem po 18tej prawidłowo oświetlony i niemal to samo, z bocznej (koło myjni) śmiga gość, ja widzę brak reakcji jego, odbijam w lewo - "przepraszam, ja Pana nie widziałem"), ruki opadajut...
Keto
| 16:27 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj O Polsonie czytałem wcześniej, dobrze że tylko tak się skończyło.
Jazz
| 18:25 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Dobrze, że nic się nie stało. Ostatnio plaga w Bydgoszczy. Choćby tutaj/: [url=]http://polsson.bikestats.pl/838407,od-Pauli.html[/url] Dlatego zawsze z ulgą opuszczam ulice miasta.