HR max:159 ( 87%)
HR avg:130 ( 71%)

Świecie po raz enty

Niedziela, 14 października 2012 · dodano: 14.10.2012 | Komentarze 4

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Niwy - Kusowo - Trzeciewiec - Niewieścin - Luszkowo - Dworzysko - Świecie - powrót tą sama drogą

HZ - 41%
FZ - 49%
PZ - 10%
cad - 90
Kategoria 100-150 km, Focus

Keto
| 10:03 wtorek, 16 października 2012 | linkuj Nie, nie. Garmin gleby nie zaliczył jedynie mocowanie uchwytu złapało duże luzy, które z czasem mogłyby doprowadzić do całkowitego urwania nawigacji. Zadziałałem prewencyjnie w czasie.
przemekturysta
| 21:38 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj Aż mi ciarki przeszły po plecach;). Nawet nie mogę sobie tego wyobrazić ! Pęknięty uchwyt od nawigacji, a mój HD2 na asfalcie, brrr... Mam nadzieję, że Twoja 60-tka nie "glebowała".
Keto
| 05:56 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj Teraz nawet nie wiem ile jest przewyższenia, bo ostatnio nie jeżdżę z Garminem. Rozwaliłem kolejny już (drugi w tym roku) uchwyt do Garmina przy szosówce. Chyba za mocne drgania na kierownicy i plastikowe szyny w uchwycie pękają. Nie mam takiego problemu w Globie, gdzie amortyzator pięknie wybiera nierówności.
JarMik | 05:53 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj Tak z ciekawości ile m przewyższeń notujesz do świecia?