HR max:164 ( 90%)
HR avg:123 ( 67%)

Po pracy

Wtorek, 2 października 2012 · dodano: 02.10.2012 | Komentarze 2

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Niwy - Aleksandrowo - Strzelce Górne - Gądecz - Kusowo - Trzeciewiec - Kozielec - Trzęsacz - Włóki - Gądecz - Kusowo - Trzeciewiec - Zawada - Sienno - Dobrcz - Kotomierz - Nekla - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

HZ - 75%
FZ - 23%
PZ - 2%
cad - 89

Miała być dłuższa trasa do Świecia, ale w trakcie jazdy zorientowałem się, że gdzieś po drodze zgubiłem tylną lampkę. Byłem zmuszony całkowicie zmodyfikować trasę, tak aby przed zmrokiem wrócić do domu. Oczywiście nie udało się i wracałem jak duch !

Nadchodzi złota polska jesień © ketoketo
Kategoria 50-100 km, Focus

Keto
| 20:58 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Tak mi było żal lampki, że na drugi dzień pojechałem tą samą trasą jej szukać, ale bez rezultatu. Pewnie ktoś cieszy się nowym nabytkiem. Oby mu się przepaliła :(
jarmik
| 19:07 piątek, 5 października 2012 | linkuj trzeba było poszukac świetliki lub upchac pod siodełkiem spróchniałe drewno :). ja za to posiałem czołówkę podczas penetracji twierdzy chełmno psia jucha!