Pomorze 2012 - dzień 1

Środa, 11 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 0

Trasa: Wierzchucin – Iwiec – Ostrowo – Cekcyn – Małe Gacno – Wielkie Gacno – Lińsk – Śliwice – Byłyczek – Duże Krówno – Małe Krówno – Osieczna – Osowo Leśne

Po powrocie z pracy zaczynam się pakować w iście ekspresowym tempie do dzisiejszego wyjazdu. Na dworcu jestem dosłownie kilka minut przed odjazdem pociągu. Wybrałem kiepską porę na jazdę pociągiem, ponieważ jest godzina powrotu wielu ludzi z pracy. Ledwo udaje mi się dostać do pociągu. W wielkim tłoku jedzie jeszcze jeden rowerzysta, jak się później okazuje kolega z forum www.podrozerowerowe.info o wdzięcznej ksywce Klucha710. Po rozmowie okazuje się, że właśnie wraca z gminobrania i jest też na Bikestats oraz Zalicz Gminę – sami maniacy.
Po godzinie jazdy wysiadam w Wierzchucinie i stąd rozpoczynam mój kilkudniowy wyjazd na Pomorze. Ze względu na późną porę wyjazdu dzisiejsza trasa jest krótka, ale za to w całości wiedzie malowniczą drogą przez samo serce Borów Tucholskich. Jak na wakacyjną porę ruch w tych okolicach nadal jest niewielki. Zapadający zmrok zmusza mnie do zakończenia jazdy i poszukania odpowiedniej miejscówki na rozbicie namiotu. Dosłownie kilka kilometrów przed celem łapie mnie rzęsisty deszcz , ale za to jest ciepło. Biwakuję na leśnej polance w otoczeniu ścielącej się mgły.

Zdjęcia z wyjazdu Pomorze 2012

Bociek penetruje okoliczne łąki w poszukiwaniu obiadu © ketoketo