HR max:179 ( 98%)
HR avg:143 ( 78%)

Pokręcona trasa

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 4

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Maksymilianowo - Bożenkowo - Samociążek - Koronowo - Nowy Jasiniec - Serock - Małe Łąkie - Świekatowo - Tuszyny - Stążki - Różanna - Parlin - Świecie - Gruczno - Topolno - Wałdowo - Wudzynek - Wudzun - Kotomierz - Nekla - Niemcz - Bydgoszcz

W zamiarze miała być dzisiaj "mocna tempowo" trasa. Od samego początku do 80-ego kilometra średnia z trasy przekroczyła 31 km/h. Od Gruczna tradycyjnie już dostałem czołowy wiatr i tak jechałem prawie do samej Bydgoszczy. Aby maksymalnie uniknąć powiewów kluczyłem na trasie chcąc trochę przechytrzyć naturę. Oczywiście powiodło się, ale z małym skutkiem.

HZ - 17%
FZ - 40%
PZ - 43%
cad - 92
Kategoria 100-150 km, Focus

Keto
| 18:37 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Od poniedzialku do piatku teoretycznie mog
alex
| 18:27 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Chetnie piszę sie na ustawke po pracy. Wtorek-Środa-Czwartek jestem otwarty na propozycje wypadów po pracy.
Keto
| 18:19 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Mo
jarmik
| 18:17 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Niezły dystansik! Dzisiejsze trasy Twoja i moja z Marcinem częściowo się pokryły. Spotkaliśmy szosowca ale niestety to nie byłeś TY. W przyszłym tygodniu umawiamy się na ustawkę po pracy.