Temperatura:-10.0

Po pracy

Środa, 1 lutego 2012 · dodano: 01.02.2012 | Komentarze 2

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Nekla - Strzelce Górne - Żołędowo - Osielsko - Bydgoszcz

Dzisiaj pobiłem rekord jazdy w najniższej temperaturze - 10 stopni Celsjusza. Dałem jakoś radę, ale jazda staje się coraz mniej przyjemna. Przy okazji testowałem nowy zestaw ochrony nóg tj. "babcinej" roboty skarpety z owczej wełny, buty górskie i zimowe ochraniacze z grubego neoprenu. Przez godzinę było OK, ale później niestety przyroda wygrała.

Droga do Nekli © ketoketo
Kategoria Voyager, > 50 km

Keto
| 18:43 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Czytałem gdzieś o takich wkładkach. Póki co jeżdżę tylko wokół komina na krótkie przejażdżki a i tak to jest niezły hardcore.
alex
| 12:27 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Na mrozy nie ma siły, jedyne rozwiązanie jak chcesz dłużej pojeździć to coś w rodzaju wkładek do butów które przełamuje się wew., płyny się mieszają i wydzielają ciepło przez jakiś czas.
Co do zamarzającego bębenka napędu to tutaj chwale sobie swoją zimóweczkę, która jest na niezawodnym Nexusie - żadne warunki mu nie straszne.