Kalorie: 2022 kcal

Chełmno na jesień

Sobota, 5 listopada 2011 · dodano: 05.11.2011 | Komentarze 4

Trasa: Bydgoszcz - Ostromecko - Czarże - Kokocko - Starogród - Kałdus - Chełmno - Niedźwiedź - Gruczno - Topolinek - Topolno - Grabówno - Grabowiec - Kozielec - Trzęsacz - Włóki - Strzelce Górne - Jarużyn - Żołędowo - Niemcz - Myślęcinek - Bydgoszcz

Na trasę wybrałem się wspólnie z Jarkiem. Wyjeżdżamy o godz. 14-tej i kierujemy się do Fordonu, gdzie przekraczamy Wisłę i wydostajemy się z miasta. Początkowo na trasie jedzie mi się dość ciężko, chyba jeszcze się dostatecznie nie rozgrzałem. Ale z każdym przejechanym kilometrem jest już coraz lepiej. Na zjeździe w Czarżu wyciągam dzisiejszego maxa prędkości (48 km/h) i przy okazji nieźle mnie tam przewiewa. Dalej trasa wiedzie nas doliną wzdłuż Wisły przez kompletnie płaskie tereny rolnicze. O tej porze dość szybko robi się ciemno i dalszą część jedziemy z włączonymi lampkami. Konkretny podjazd, chyba 10% zaliczamy w Starogrodzie. Docieramy do Chełmna, gdzie w centrum jakoś niespodziewanie gubimy się wzajemnie i rozdzielamy się. Spotykamy się dopiero na krajowej „1”, gdzie każdy z nas dociera inną drogą. Kolejny raz w tym dniu przekraczamy Wisłę i odbijamy na boczne drogi. Jedziemy przez miejscowość Niedźwiedź i wzdłuż wału kierujemy się do Gruczna. W Kozielcu zaliczamy kolejny już dzisiaj 10% podjazd, chociaż tym razem część jest robiona z buta. Cóż, czasami też tak bywa. Do domu docieramy jak zwykle o tej porze, w zupełnych ciemnościach.

Aura jesienna w pełni © ketoketo

przemekturysta
| 20:18 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj Podjazd w Kozielcu nigdy chyba do przyjemnych nie należał.
Anonimowy tchórz | 08:10 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj Miło było :)
alex
| 22:38 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj Ja dziś zjeżdżając z wiaduktów warszawskich w kierunku miasta 53km/h. Kiedyś tam mijałem patrol z radarem, a jechałem Specem - widok policmajastrów bezcenny :D
Jazz
| 22:05 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj Piękna, jesienna setka. Prędkość max. dziś prawie podobna u mnie, lecz słońce jeszcze świeciło. W Kozielcu ostatnio też muliłem, lecz wolniutko udało mi się wtoczyć. Pozdrawiam.