Przejażdżka

Niedziela, 16 października 2011 · dodano: 16.10.2011 | Komentarze 4

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Niwy - Aleksandrowo - Strzelce Górne - Jarużyn - Aleksandrowo - Strzelce Górne - Włóki - Kozielec - Trzeciewiec - Zawada - Sienno - Dobrcz - Kotomierz - Nekla - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Wykorzystuję ostatnie słonecznie dni do jazdy rowerem. Zresztą po ilości spotkanych dzisiaj na trasie rowerzystów to nie tylko ja tak korzystam. Oprócz lokalsów na rowerach, spotkałem siedmiu szosowców i czterech górali, każdego jadącego samotnie. Aż wstyd, że nie było ani jednego trekingowca !
Kategoria 50-100 km, Focus

przemekturysta
| 20:14 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Za rok kiedy będziesz jechał tą trasą, o tej porze to pewnie spotkasz mnie na moim nowym trekkingu Unibike'a - Expedition;)
Jazz
| 18:38 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Jeszcze gdzieś tam trekingowcy jeżdżą... Szosowa matematyka zawsze będzie górą nad innymi. To ogromny plus podczas krótkich, jesiennych dni.
Keto
| 17:39 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Jakoś takie km-y same się robią, to chyba zasługa szosówki.
jarmik
| 17:12 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Ładna przejażdżka, 82 km, ja ostatnio góra 6 kilka km, muszę jeszcze to zmienić na koniec sezonu!