Ustawka bikestatowiczów

Wtorek, 13 września 2011 · dodano: 13.09.2011 | Komentarze 8

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Niwy - Jarużyn - Strzelce Górne - Włóki - Kozielec - Trzeciewiec - Zawada - Sienno - Kotomierz - Nekla - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Na przejazd dzisiejszej trasy zorganizowałem wspólną ustawkę bikestatowiczów: Alex, Jarek, Przemek no i ja. Po krótkim wspólnym poznaniu ruszamy na trasę. Z Alexem jedziemy na szosówkach, Jarek trekingiem, a Przemek góralem. W drodze toczy się rozmowa i po dłuższej chwili nawet nie zauważamy, że gdzieś po drodze zgubiliśmy kolegów. Okazało się, że my jedziemy w swoją stronę, a koledzy zboczyli z trasy i obrali inny kierunek. Nie mniej wyjazd udany, no i jest kompan do szybkiej jazdy.
Kategoria 50-100 km, Focus

jarmik
| 19:36 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Ja praca w pt i chyba sobota do 14tej. Jutro będę wiedział.
Keto
| 08:28 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Niestety w piątek praca i jeszcze raz praca. Ale dzięki za info.
alex
| 21:39 środa, 14 września 2011 | linkuj Panowie moze ktos ma wolny piatek? Planuje przejechac R1 od Pily do Bydzi. Po prognozach widze, ze ten zachodni wiatr ma nie odpuszczac, wiec opcja PKP do Pily i jazda z mocnym wiatrem w plecy moze byc ciekawa. Wyjezdzam rano, aby 15-16 byc w domu.
przemekturysta
| 20:39 środa, 14 września 2011 | linkuj Fajne są takie wspólne wypady. Tym bardziej, że mimo naszego "rozłączenia" każdy z nas ma z tego co czytam bardzo miłe wspomnienia. Oby tak dalej.
alex
| 21:40 wtorek, 13 września 2011 | linkuj Hej Jarek, niezmiernie ciesze sie, ze w koncu moglem was poznac w realu.
| 21:28 wtorek, 13 września 2011 | linkuj Dzieki za wspolne krecenie, mocne i dlugie zmiany oraz odkrycie nieznanych mi tras. Powrot w dobrym tempie, ze juz tchu na rozmowy nie bylo ;)
| 21:15 wtorek, 13 września 2011 | linkuj Dzieki za wspolne krecenie, mocne i dlugie zmiany oraz odkrycie nieznanych mi tras. Powrot w dobrym tempie, ze juz tchu na rozmowy nie bylo ;)
jarmik
| 21:10 wtorek, 13 września 2011 | linkuj kompan- z niemieckiego - 'komm' i polskiego 'Pan'.
Ale tak jak my przedzieraliśmy się z Karolxii rowerami przez kolczaste zarośla w uroczusku niosąc rowery na plecach podczas gdy kolce rozcinały spodenki kolarskie to nie da się tego opisac słowami... :). PozdrTiagra.