Do Torunia

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 10

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Jarużyn - Strzelce Górne - Strzelce Dolne - Fordon - Czarnowo - Toporzysko - Zławieś Wielka - Pędzewo - Górsk - Rozgarty - Przysiek - Toruń - Przysiek - Rozgarty - Górsk - Pędzewo - Zławieś Wielka - Toporzysko - Czarnowo - Fordon - Bydgosz

Miałem dzisiaj wyjechać z chłopakami z Bikestats, ale poukładało się inaczej i wyskoczyłem samotnie na przejażdżkę. Początkowo jechałem w dobrze znanym mi kierunku do Pruszcza, ale w trakcie wpadłem na pomysł odbicia na szybki wypad do grodu Kopernika - Torunia. Krajowa 80-tką jechało się bardzo dobrze. Do samego Torunia leciałem wygodnym, szerokim poboczem. Ruch samochodów o tej porze dnia nie był wcale aż tak duży. Dojechałem do Torunia i nie wjeżdżając do centrum zawracam w drogę powrotną do domu. Jechało się bezproblemowo i szybko.

Przedmieścia Torunia © ketoketo

Kategoria 100-150 km, Focus

Jazz
| 19:52 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Zamiast puszczy szybka "setka". W weekend ruch na 80-tce mniejszy niż zazwyczaj zapewne. Przynajmniej takie było moje spostrzeżenie podczas jazdy tą drogą w kwietniu.
Keto
| 05:59 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Dokładnie tam przejeżdżałem, tylko ze względu na prędkość przelotową po prostu śmignąłem przez ten kawałek.
jarmik
| 05:49 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Etap Bydgoszcz-Toruń zaliczony. Wcześniej, przed Toruniem jest Stary Toruń, który znajduje się zarówno po lewej jak i po prawej stronie krajówki.
Keto
| 05:47 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Niestety wcześniej nie dam rady, ale na dwie godzinki zawsze można wyskoczyć. Bynajmniej do końca września. Później o tej porze pozostaje już tyko trekking z pełnym oświetleniem.
alex
| 21:49 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Troche pozno, zwazywszy na fakt, ze ciemno robi sie juz o 20. Weekend brzmi dobrze, jednak w najblizszy moge miec wyjazd, dam jeszcze znac.
Keto
| 20:45 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Jak mam czas to wyjeżdżam ok. 17.30-18.00. Za to weekendy to do uzgodnienia.
alex
| 20:32 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Odnosnie maratonu to z pewnoscia przyda sie umiejetnosc jazdy na kole :)
| 20:29 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Wlasnie ten odcinek do Nakla mialem na mysli. Co do wspolnego szosowania o ktorej zazwyczaj wyjezdzasz po pracy na trase?
Keto
| 19:11 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Faktycznie końcówka przed Toruniem nie jest za ciekawa. Trochę mnie tam wytrzęsło. Co do trasy tzw. "nakielskiej" to znam ją. Nawet miałem plan aby ją zrobić w ten weekend. Ale plany się pozmieniały. Fajny jest też odcinek od Nakła do Bydgoszczy przez Potulice. Co od wspólnego wypadu to bardzo chętnie. Musze się jeszcze wjeździć w Focusa, bo niedługo czeka mnie maraton dookoła Żuław (170 km).
alex
| 18:53 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Pewnie zauwazyles, na trasie do Torunia, ze kilkanascie ostatnich km jest dosc meczacych ze wzgledu na spekany asfalt. Na szybkie i przyjemne szosowe smiganie polecam przejazdzke do Nakla, od Lochowic asfalt jak marzenie. Lubie tam jezdzic wracajac przez Mrocze i Wojnowo. Jakbys mial ochote na towarzystwo na szosie to chetnie sie ustawie na przejzdzke po pracy.