Zlot Militarny w Krąpiewie

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 12.06.2011 | Komentarze 2

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Maksymilianowo - Bożenkowo - Suponin - Osówiec - Wojnowo - Trzemiętowo - Krąpiewo - Gogolin - Witoldowo - Wojnowo - Osówiec - Bydgoszcz

Wspólnie z Pawłem wybraliśmy się do Krąpiewa aby obejrzeć tamtejsze Centrum Militarne. Aktualnie trwał tam „Zlot Militarny w Krapiewie”. Dojeżdżając do Krąpiewa już z daleka można było zobaczyć tumany kurzu, unoszące się na poligonie za jeżdżącym wszelkiego rodzaju sprzętem wojskowym. Na zlocie prezentowano wojskowe ciężarówki, bojowe wozy opancerzone, sprzęt saperski , kuchnie polowe, ogromne namioty wojskowe i wiele innych ciekawych rzeczy. Zainteresowani mogli się przejechać wozem opancerzonym lub wielkimi ciężarówkami z dawnych lat. Dużą frajdę wzbudzał wojskowy motor w boczną przyczepką, który przemierzał leśne, piaszczyste drogi. Można też było kupić pamiątkowe rzeczy ze lotu jak hełmy, odznaki, części umundurowania i inne.
Na imprezę tłumnie przybyły całe rodziny. Szczególnie dla dzieci była to wielka frajda i okazja do zobaczenia na żywo sprzętu, który znają tylko z filmów.