Upalna niedziela

Niedziela, 5 czerwca 2011 · dodano: 05.06.2011 | Komentarze 3

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Maksymilianowo - Bożenkowo - Samociążek - Koronowo - Karolewo - Kotomierz - Sienno - Dobrcz - Trzeciewiec - Kozielec - Trzęsacz - Włóki - Strzelce Górne - Jarużyn - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Dzisiaj trochę przesadziłem w wyjazdem w samo południe, kiedy to najwyższa temperatura zmierzona przeze mnie wyniosła 37,2 stopnie Celsjusza (średnia 32 stopnie!). Na początku jechało się w miarę dobrze, ale z każdym kilometrem, pomimo wiatru powietrze sprawiało wrażenie strasznie gorącego. Było duszono i nie pomagało picie dużych ilości wody. Dostałem nauczkę. Kolejny wyjazd w tak wysokiej temperaturze zaplanuję już albo wcześnie rano lub późnym wieczorem.

Nie ma to jak reklama © ketoketo

przemekturysta
| 21:16 niedziela, 31 lipca 2011 | linkuj Postój i odpoczynek w cieniu Starojasinieckiego zamku zrobił swoje. Przejechałem 76 km.
jarmik
| 17:31 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Precz z IE9, przechodzę na Google Chrome, nie widać skanów tras. Mojego Matiego dziś na trasie bolała głowa choć miał czapkę i pił dużo wody, po wycieczce 55 km dopiero po godzinie doszedł do siebie. szacunek dla dzisiejsych bikerów!!
cinek88
| 16:22 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Mi to ciepło się podobało dziś, ale woda schodziła błyskawicznie.