Kalorie: 2024 kcal

Pętla krajeńska

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 2

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Bożenkowo - Osówiec - Wojnowo - Trzemiętowo - Słupowo - Mrocza - Chrząstowo - Nakło - Występ - Potulice - Gorzeń - Łochowo - Lisi Ogon - Bydgoszcz

Dzisiaj dzień wolny, wiec jest czas na nieco dłuższy dystans. Pogoda sprzyja, jest ciepło, prawie jak latem. Przez znaczną część trasy jechałem pod zachodni wiatr. Niezbyt silny, ale dający stały, wyczuwalny opór, który potrafi zmęczyć. W okolicach Mroczy spotkałem dwie grupki rowerzystów w koszulkach "Rowerowa Bydgoszcz". Przez chwilę próbowałem jechać z nimi, ale nasze tempa turystyczne wybitnie się różniły i po chwili pognałem dalej naprzód. Na trasie zatrzymał mnie nieplanowany postój w postaci przebitej dętki. W moich Marathonach XR nigdy się to nie zdarzyło i już prawie zapomniałem jak to się robi. Ale udało się.
Od Nakła do Bydgoszczy jechałem drogą przez Potulice. Zupełnie pusta, szeroka jezdnia, bez jakichkolwiek dziur. Spokojnie nadaje się na miejsce organizowania czasówek dla rowerów szosowych. Niestety moje wyobrażenie o jakości drogi szybko minęło po wjeździe do Bydgoszczy. Zostałem sprowadzony na ziemię.