Wypad terenowy

Sobota, 9 kwietnia 2011 · dodano: 09.04.2011 | Komentarze 2

Trasa: Bydgoszcz - Myślęcinek - Maksymilianowo - Bożenkowo II - Nowy Mostek - Żołędowo - Nekla - Borówno - Aleksandrowo - Strzelce Górne - Jarużyn - Fordon - Bydgoszcz

Ze względu na bardzo silny północny wiatr (10 m/s) postanowiłem (tyle ile się uda) pokonać trasę leśnymi duktami, ścieżkami i drogami. Praktycznie od Myślęcinka aż do Borówna jechałem osłonięty wśród drzew. Nie odczuwałem nawet, że wieje silny wiatr. Przygrzewało słońce, a trasę pokonywałem samotnie. Nie spotkałem nikogo na rowerze, nawet lokalsów. Cała zabawa z wiatrem zaczęła się w drodze powrotnej do domu. Masakra na całego, nie dało się praktycznie kręcić. Momentami rzucało mną wraz z rowerem raz na jedną, a raz na drugą stronę jezdni. Miałem nawet wrażenie, że na otwartej przestrzeni tak mocno wiało bocznie, że chwilami jechałem ustawiony skosem do kierunku jazdy.
Tak naprawdę to jazdę w takich warunkach powinienem sobie odpuścić, ale chęć rowerowania była silniejsza.

Kilka zdjęć

Las osłonił mnie od silnego wiatru © ketoketo