Po pracy

Wtorek, 5 kwietnia 2011 · dodano: 05.04.2011 | Komentarze 3

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Nekla - Kotomierz - Wudzyn - Wudzynek - Pruszcz - Zbrachlin - Niewieścin - Trzeciewiec - Kusowo - Borówno - Aleksandrowo - Strzelce Górne - Osielsko - Bydgoszcz

Dzisiaj wyskoczyłem na nieco dłuższą wycieczkę niż zwykle w kategorii "Po pracy". Wyjechałem dość późno i faktycznie o tej porze na trasie nie spotkałem już żadnego bikera. Jechałem bocznym, lokalnymi drogami, gdzie ruch był wręcz minimalny. Dzięki temu jechało się bardzo przyjemnie. Pogoda sprzyjała wyjątkowo, było ciepło i wiał słaby wiaterek. Cóż więcej oczekiwać, tylko połykać kilometry. Powrót do domu był już w kompletnych ciemnościach.

Ekologia na trasie do Pruszcza © ketoketo

przemekturysta
| 06:09 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj 82 km w 3,5 godziny. To całkiem niezły wynik. Ciekawe w jakim czasie pokonałbym taki dystans moim "góralem" ?
jarmik
| 05:03 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Skromny wypad po robocie - "tylko" ponad 80 KM. A ta wiata do dla strudzonych bikerów zapewne.