Czas na Brooks'a

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 03.04.2011 | Komentarze 5

Trasa: Bydgoszcz - Myślęcinek - Niemcz - Żołędowo - Maksymilianowo - Bożenkowo - Samociążek - Koronowo - Karolewo - Kotomierz - Nekla - Żołędowo - Niemcz - Myślęcinek - Bydgoszcz

Po wielu dywagacjach, w końcu zdecydowałem się na zakup trekkingowego siodełka kultowej marki Brooks, klasyczny model B17 Champion Stardard. Po pierwszej jeździe myślę, że to był dobry wybór. W końcu tyłki dziesiątek tysięczy sakwiarzy na całym świecie nie mogą się mylić. Siodełko jest twarde, ale na całej trasie nie czułem żadnego dyskomfortu, jak to bywało przy poprzednich sidełkach jakie testowałem. Jak przejadę znacznie wiecej kilometrów to siodełko powinno się ułożyć idealnie do moich czterech liter. Na to liczę.
Pogoda na trasie przepiękna, dużo słońca i przez połowę trasy do samego Koronowa jechałem z wiatrem. Gorzej było w drodze powrotnej, gdzie do końca trasy jechałem pod silny wiatr. Pomimo takiego wiatru na trasie spotkałem ogromną ilość rowerzystów. Koło Koronowa trafiłem na zlot wszelkiej maści motocyklistów oraz tuningowanych bryk.

Brooks założony przy stanie licznika 16.990,5 km.

Kilka fotek

O-ldskulowe
K-olarskie
S-iodełko
W teleskopach optycznych istnieje tzw. technologia adaptatywna czyli dostosowanie instrumentu do aktualnych warunków atmosferycznych, może to siodełko też tak działa. Dawaj znać jak ono działa.
Keto
| 20:57 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj Ten model Brooksa (B17) jest produkowany w praktycznie niezmienionej formie od 113 lat !!!
| 20:54 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj Dokładnie, to był typowy wmordewind.
przemekturysta
| 20:13 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj To siodełko wygląda bardzo archaicznie, ale pewnie wygląd w tym wypadku nie ma nic do rzeczy. Liczy się w końcu wygoda podczas jazdy. Ja też zastanawiam się nad zmianą siodełka, bo moje obecne do komfortowych raczej nie należy.
cinek88
| 20:09 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj A to faktycznie mogliśmy się dziś minąć.
Ciekawe jak brooks się ułoży, może nie jak, ale Kiedy? :)
Wiaterek w stronę Bydzi był irytujący, nieprawdaż?