HR max:161 ( 88%)
HR avg:132 ( 72%)

Wzdłuż Wisły

Sobota, 4 września 2010 · dodano: 04.09.2010 | Komentarze 0

Trasa: Bydgoszcz - Osielsko - Żołędowo - Strzelce Górne - Hutna Wieś - Włóki - Kozielec - Topólno - Niewieścin - Pruszcz - Łowin - Małe Łąkie - Serock - Wudzyn - Kotomierz - Nekla - Żołędowo - Niemcz - Bydgoszcz

Taka piękna pogoda, że aż chce się jeździć. No to pojechałem.
Początkowo po wydostaniu się z Bydgoszczy ruchliwą 5-tką zjechałem na boczne drogi w kierunku na Strzelce Górne i dalej na Topólno. Po drodze w Kozielcu zaliczam zjazd o nachyleniu 10%, na którym rozwijam prędkość ponad 54 km/h.
We wsi Grabowo mijam imprezę weselną, o której dowiaduję się później od trzykrotnie pytających mnie o drogę do domu weselnego zaproszonych gości.
W Topólnie, w lesie bezskutecznie poszukuję "Źródła Św. Rocha"; musi być nieźle ukryte w tej gęstwinie, a może źle szukałem ?
Dalej kieruję się do Pruszcza i tutaj droga przebiega szybko, bez większego natężenia ruchu. I tak ciągnie się praktycznie aż do Niemcza. Do samej Bydgoszcz ruch staje się bardzo uciążliwy.