HR max:166 ( 91%)
HR avg:110 ( 60%)

Polska Egzotyczna - 6

Piątek, 13 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 0

Trasa: Cieleśnica - Błonie - Janów Podlaski - Stary Bubel - Niemirów - Sutno - Mielnik - Radziwiłłówka - Garbarka - Nurzec - Kleszczele - Dubicze Cerkiewne - Hajnówka

Jak zwykle wstaliśmy wcześnie i dalej na trasę. Na początek Janów Podlaski ze słynną stadniną koni, których nie było nam dane kupić. W okolicach Starego Bubla spotykamy dwóch sakwiarzy z przyczepką i po miłej pogawędce ruszamy dalej. Przez Bug przedostajemy się przeprawą promową w Niemirowie. Dalsza trasa wiedzie nas do Grabarki. To miejsce zwane też Częstochową Prawosławia w Polsce (Święta Góra w Grabarce) robi niesamowite wrażenie potęgi, ciszy i spokoju.
W dalszej trasie upał daje się mocno we znaki ale po zjedzeniu obiadu przed sklepem, wieczorem docieramy na nocleg do Hajnówki. Udaje nam się rozłożyć na nocleg dosłownie tuż przed burzą i deszczem a w stawianiu namiotu na czas mielibyśmy pierwsze miejsce.

Więcej zdjęć na: Polska Egzotyczna w obiektywie

Słynna miejscowość "forumowa" © ketoketo

Odpoczynek na brzegu Bugu © ketoketo

Przeprawa promowa przez Bug w Niemirowie © ketoketo

Piękny i majestatyczny Bug © ketoketo

Wspólnie nabieramy sił przed dalszą drogą © ketoketo