HR max:153 ( 84%)
HR avg:102 ( 56%)

Polska Egzotyczna - 5

Czwartek, 12 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 0

Trasa: Okuninka - Włodawa - Dołhobrody - Hanna - Sławatycze - Kodeń - Dobromyśl - Zahorów - Połoski - Piszczac - Zalesie - Dobryń - Malowa Góra - Berezówka - Olszyn - Rokitno - Cieleśnica

Dzisiaj na trasę wyjechaliśmy bardzo wcześnie aby mieć trochę czasu na obejrzenie świątyń trzech kultur we Włodawie: prawosławnej cerkwi, żydowskiej synagogi i kościoła rzymsko-katolickiego. Dalej trasa wiodła na północ wzdłuż Bugu. Po drodze pojechaliśmy na polsko-białoruskie przejście graniczne w Sławatyczach.
W drodze dawał się we znaki dość mocny wiatr, szczególnie rano i w okolicach popołudniowych. W całodniowej jeździe przeszkadzał straszny upał praktycznie przez większą cześć dnia.
Późnym popołudniem nasze plany na trasie pokrzyżował objazd w związku z remontem mostu. Nadrobiliśmy sporo drogi ale na nocleg dojechaliśmy spokojnie. Rozbiliśmy się na dziko przy lesie.

Więcej zdjęć na: Polska Egzotyczna w obiektywie

Pierwsza cerkiew na trasie we Włodawie © ketoketo

Zakon Paulinów we Włodawie © ketoketo

"Festiwal trzech kultur" © ketoketo

Na przejściu granicznym w Sławatyczach © ketoketo

Planowanie trasy, gdzie tu dalej jechać © ketoketo

Płoty wokół domostw też są egzotyczne © ketoketo