HR max:153 ( 84%)
HR avg: 98 ( 53%)

Polska Egzotyczna - 4

Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 1

Trasa: Raciborowice - Horodło - Dubienka - Dorohusk - Wola Uhurska - Zbereże - Sobibór - Okuninka

Dzisiejszej nocy kolejna strata - przebiła mi się mata samopompująca. Sklejenie jej na szybo nic nie dało, więc spałem praktycznie na ziemi. Późno w nocy obudziły mnie dziwne pochrząkiwania. Okazało się, że to dziki krążyły niedaleko namiotu w pobliskim lesie.
Wyjechaliśmy wcześniej niż zwykle. Od samego rana zaczęło prażyć słońce. Kilometry leciały szybko. Dojechaliśmy do Horodła i od tego momentu dalsza trasa wiodła wzdłuż granicy polsko-ukraińskiej. Jechaliśmy trasą nr 816 o praktycznie zerowym natężeniu ruchu. Po drodze wjechaliśmy na przejście graniczne w Dorohusku aby zobaczyć słynne kolejki TIR-ów w oczekiwaniu na odprawę graniczną. Dzisiejsza trasa była praktycznie płaska jak stół, o czym świadczy niska suma przewyższeń bo tylko 286 metrów. Na nocleg dojechaliśmy w okolice jeziora Białego w Okunince, gdzie rozbiliśmy się na dziko, na leśnej polanie. Tutaj przyszedł czas na łatanie nienaprawionej wczoraj maty samopompującej.

Więcej zdjęć na: Polska Egzotyczna w obiektywie

Mechaniczne trio na ryneczku w Dubience © ketoketo

W drodze do Dorohuska © ketoketo

Robimy "wiochę" - obiad pod sklepem © ketoketo

"Łza się w oku kręci za takimi wozami" na granicy w Dorohusku © ketoketo

Nielegalne przekroczenie granicy ? © ketoketo

Takie samoróbki jeżdżą po wsi © ketoketo

Kolejny ciekawy dom © ketoketo

Straż graniczna stale patroluje okolice © ketoketo

Popołudniowe przepędzanie krów z pastwiska © ketoketo

Droga w głuszy leśnej wiedzie wprost na nocleg © ketoketo