HR max:144 ( 79%)
HR avg:102 ( 56%)

Polska Egzotyczna - 3

Wtorek, 10 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 0

Trasa: Rudka - Kosobudy - Wieprzec - Lipsko - Białowola - Kalinowice - Zamość - Łapiguz - Dębowie - Łaziska - Iłowiec - Skierbieszów - Hajowniki - Grabowiec - Ornatowice - Rozkoszówka - Uchanie - Jarosławiec - Odletajka - Raciborowice

Chcieliśmy wyjechać skoro świt ale pogoda pokrzyżowała nam plany. W nocy przeszła burza i padało całą noc do rana. Trochę podsuszyliśmy namioty jednocześnie ucinając sobie ciekawą pogawędkę z sakwiarzami, którzy też nocowali na tym samym polu namiotowym. Wkrótce jednak wyszło słońce i na samej trasie zrobiło się całkiem ciepło.
Do Zamościa wybraliśmy się skrótem przez las, w kierunku na Kosobudy. Jednak po ulewie w nocy droga okazała się kompletnie nieprzejezdna dla naszych trekkingów. Przez 3,14 km (liczba PI) pchaliśmy nasze rowery a na koniec leśnej drogi konieczne było czyszczenie napędów z piasku i sakw z błota. Dalej droga przebiegała już sprawnie.
W Zamościu obejrzeliśmy piękny rynek z ratuszem, który niestety częściowo był remontowany. Dalsza trasa przebiegała jak zwykle lokalnymi drogami. Udało nam się porozmawiać z "lokalsami" pod sklepem i pooglądać znowu ciekawą zabudowę gospodarstw.
Za Skierbieszowem Jarek złapał pierwszą i miejmy nadzieję ostatnią gumę na wyjeździe. Naprawa poszła sprawnie ale od tego momentu rozregulowała się przednia przerzutka. Nie wchodził najmniejszy blat, który był wręcz niezbędny do pokonywania niezliczonej ilości podjazdów na trasie. Ktoś kiedyś powiedział, że lubelszczyzna jest tak płaska, że aż nudna - to na pewno ten ktoś nigdy tutaj nie jeździł, bo był w wielkim błędzie.
Wjechaliśmy w pas strefy nadgranicznej. Trasę zakończyliśmy w okolicy Raciborowic, gdzie rozbiliśmy się na dziko. Jutro czas na jazdę wzdłuż granicy polsko-ukraińskiej.

Więcej zdjęć na: Polska Egzotyczna w obiektywie

Z samego rana startujemy do Zamościa © ketoketo

Ta droga nas przerosła, przez ponad 3 km pchaliśmy biki © ketoketo

Piękny ratusz na rynku w Zamościu niestety częściowo w remoncie © ketoketo

Lubelszczyzna wcale nie jest płaska © ketoketo

Jarek łapie gumę na trasie © ketoketo

Wjeżdżam w pas strefy nadgranicznej © ketoketo