HR max:157 ( 86%)
Kalorie: 2041 kcal

Polska Egzotyczna - 2

Poniedziałek, 9 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 1

Trasa: kamping Marina Graf - Lublin - Głusk - Chmiel - Krzczonów - Żółkiewka - Żabno - Turobin - Żurawie - Zaporze - Radecznica - Sąsiadka - Źrebce - Szczebrzeszyn - Zwierzyniec - Rudka

Rano, dosyć późno (ok. 10-tej) wyjeżdżamy z Lublina i kierujemy się wyłącznie drogami lokalnymi, omijając wszelkie główne arterie. Dzięki temu możemy poznać jak żyje lokalna społeczność małych wsi, zobaczyć specyfikę zabudowy gospodarstw a niekiedy dosłownie poznać życzliwość mieszkających tu ludzi.
Po drodze mijamy mnóstwo domostw, takich, których nie znajdzie się w innych częściach Polski. Na trasie przejeżdżamy przez słynny Szczebrzeszyn, gdzie "... chrząszcz brzmi w trzcinie ..."
Późnym popołudniem rozbijamy namioty nad rzeką Wieprz w Rudce koło Zwierzyńca.

Więcej zdjęć na: Polska Egzotyczna w obiektywie

Szutrowe i malownicze drogi za Lublinem © ketoketo

Takie drogi też musieliśmy pokonywać © ketoketo

Ciekawe malowanie fasady domów © ketoketo