HR max:128 ( 70%)
HR avg: 98 ( 53%)

Polska Egzotyczna - 1

Niedziela, 8 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 0

Tygodniowy wyjazd zaplanowaliśmy wspólnie z Jarkiem i dlatego też całą trasę mieliśmy pokonać wspólnie.
Celem wyprawy było przejechanie części lubelszczyzny i podróż wzdłuż wschodniej granicy Polski w pasie strefy nadgranicznej, w sąsiedztwie Bugu, poprzez Polesie i Podlasie do Biełegostoku.

Trasa pociągu: Bydgoszcz - Warszawa - Lublin
Trasa: Lublin - kamping Marina Graf

Na peronie w Bydgoszczy totalna porażka. Schody i jeszcze raz schody. Po prostu PKP jest nieprzychylne rowerzystom i maksymalnie utrudnia im życie. Perspektywa wnoszenia z Jarkiem dwóch bików z sakwami załadowanymi po brzegi nie była obiecująca. I tu nagle zjawia się tajemnicza, przez nikogo nie proszona, trzecia osoba - moja żona Sylwia, dzięki której cała operacja pakowania na peron i do pociągu poszła bardzo sprawnie. Wielkie dzięki.
Po 6,5 godzinach jazdy PKP jesteśmy o 21.30 na dworcu w Lublinie. Z pomocą gps-a szybko i bezproblemowo, w kompletnych ciemnościach docieramy na pole namiotowe pod Lublinem, gdzie nocujemy.

Więcej zdjęć na: Polska Egzotyczna w obiektywie

W oczekiwaniu na pociąg na bydgoskim dworcu © ketoketo

Rowery mają swój przedział w pociągu © ketoketo