TransBoriada - Dzień Trzeci

Czwartek, 3 czerwca 2010 · dodano: 06.06.2010 | Komentarze 1

Data wyjazdu: 5 czerwiec - sobota
Trasa: Mylof - Rytel - Zapędowo - Raciąż - Stobno - Tuchola - Świt - Zamrzenica - Minikowo - Klonowo - Małe Łąkie - Serock - Wudzyn - Kotomierz - Nekla - Niemcz - Bydgoszcz

Po długim śnie, wypoczęci i pełni nowych sił rankiem ruszamy w dalszą drogę. Jako pierwszą atrakcję dnia zaliczamy zaporę spiętrzającą wodę rzeki Brdy. Znajduje się tu zakład hodowli pstrąga tęczowego i punkt etapowy słynnych spływów kajakowych rzeką Brdą. Rozpoczyna się też tutaj Wielki Kanał Brdy.

Zapora w Mylofie © ketoketo

Wielki Kanał Brdy © ketoketo

W trakcie wojaży, w jednym z napotkanym miasteczek na trasie trafiłem na niesamowitą ulicę. Czyżbym był właścicielem nieznznych mi dotąd włości rodzinnych. Pomarzyć warto.

Prawie moje ... © ketoketo

Droga do domu prowadzi nas leśnymi duktami i tutaj także trzeba się posłużyć mapą do nawigacji.

Główny nawigator Jarek w akcji © ketoketo

Przez trzy dni bikowania przejechaliśmy wspólnie wiele miejscowości, a wśród nich takie dziwne jak te poniżej.

Przez tyle dziwnych miejscowości przejechałem © ketoketo

Nasz wyjazd był bardzo udany, pogoda wyśmienita a humory na trasie dopisywały. Teraz nadszedł czas na następne plany bikowe.
Wielkie dzięki Jarek za wspólne kręcenie i motywację na trasie.