TransBoriada - Dzień Drugi

Piątek, 4 czerwca 2010 · dodano: 06.06.2010 | Komentarze 2

Data wyjazdu: 4 czerwiec - piątek
Trasa: Wojtal - Odry - Karsin - Wiele - Kliczkowy - Borsk - Wdzydze Tucholskie - Gołuń - Wąglikowice - Loryniec - Kalisz - Dziemiany - Trzebuń - Leśno - Czarnowo - Czyczkowy - Wlk. Chełmy - Męcikał - Mylof

Tak zaczynam drugi dzień bikowania. Poranek w przedsionku namiotu z kubkiem kawy w oślepiającym słońcu przy akompaniamencie przeróżnych ptaków. W takich cudownych okolicznościach aż się nie chce wracać do cywilizacji.

Przepiękny poranek, tak zaczynam dzień © ketoketo

Poranne pakowanie i dalej w trasę © ketoketo

To co na mapie oznaczone było jako szosa przez lasy okazało się zazwyczajnym brukiem albo drogą szutrową. Niemało się namęczyliśmy takimi trasami ale za to będzie co wspominać. Czyżby tutaj fundusze UE jeszcze nie dotarły ...

Drogi brukowe i szutrowe trekkingowi nie straszne © ketoketo

Nie tylko pedałowanie zajmowało nam cały czas. Bikerom i naszym maszynom należał się zasłużony odpoczynek.

Oba Unibiki cierpliwie czekają na dalszą drogę. © ketoketo

Ukoronowaniem dziennego kręcenia była kolacja razem z "żubrem w puszczy". Jednak zamiast Żubra był zimny Lech ale też dobry.

Sjesta w puszczy © ketoketo

Nocny survival w lesie © ketoketo