Wielka-Noc na Globie

Niedziela, 4 kwietnia 2010 · dodano: 04.04.2010 | Komentarze 2

Trasa: Bydgoszcz - Myślęcinek - Rynkowo Wiadukt - Niemcz - Żołędowo - Nekla - Pyszczyn - Kotomierz - Jasiniec - Dobrcz - Trzeciewiec - Trzęsacz - Strzelce Dolne - Fordon - Jarużyn - Żołędowo - Niemcz - Myślęcinek - Bydgoszcz

Koniecznie trzeba było się wyrwać z zaklętego kręgu świątecznego jedzenia w ogromnych ilościach i bezczynności ruchowej. No i wybrałem się na rower. Trasa miała być krótka a w trakcie wyszło inaczej. Zeszło mi tak długo, że wracałem w całkowitych ciemnościach.
Tak wylała Wisła koło Strzelec © Keto

Powrót w "egipskich ciemnościach" © Keto

jarmik
| 17:39 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj Tak potrafi tylko Jeździec Nocy - Nightrider. Może to sposób dla mnie - pracuję od 9 do 18-19 więc pozostaje nocne nocne rowerowanie w dni robocze (oprócz dojazdu do pracy na rowerku).
Autochton
| 20:11 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj Wydłużanie trasy przebiega w sposób tak naturalny, że tracimy nad tym panowanie, a może nie chcemy nad tym panować. Powrót w egipskich ciemnościach tylko dobrze świadczy o rowerzyście ;)