HR max:155 ( 85%)
HR avg:127 ( 69%)

Zawody Psich Zaprzęgów

Poniedziałek, 11 listopada 2013 · dodano: 11.11.2013 | Komentarze 0

Trasa: Bydgoszcz - Kruszyn - Strzelewo - Minikowo - Ślesin - Trzeciewnica - Nakło - Występ - Potulice - Gorzeń - Łochowo - Lisi Ogon - Bydgoszcz

HZ - 55%
FZ - 44%
PZ - 1%
cad - 88

Zamiast na tradycyjne już obchody Święta Niepodległości „na rowerze” tym razem wybrałem się pooglądać Zawody Psich Zaprzęgów, które odbywały się w pobliskim Minikowie. Impreza wysokich lotów, bo w randze Międzynarodowych Mistrzostw Polski. Pojechałem Focusem ze względu na dobry asfalt, ale na czas samych zawodów oddałem rower pod bezpieczną opiekę miejscowego kolegi w garażu. Pierwszy raz byłem na takiej imprezie i zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Pokaz siły i determinacji psów rasy Husky i Alaskan Malamut oraz ich właścicieli na kombinowanych pojazdach, przyczepkach i modyfikowanych rowerach był wyjątkowy. Okazało się, że jest to impreza cykliczna w tym miejscu, dlatego za rok na pewno odwiedzą ja ponownie.

Na starcie do wyścigu psich zaprzęgów © ketoketo